Reklamační pořádek

Reklamační pořádek Konopne.cz se řídí příslušnými zákony platnými v Slovenské republice a v Evropské unii.

Vrácení zboží do 14 dnů a vrácení peněz

Pokud se zbožím nejste spokojeni, můžete ho kdykoliv vrátit do 14 dní od doručení. Zboží ovšem musí být v neporušeném stavu. Následně Konopne.cz vrátí zákazníkovi uhrazenou částku v plné výši převodem na bankovní učet nebo poštovní poukázkou. Částka za poštovné není vratná. Zboží zasílejte na poštovní adresu odesílatele Vášho balíku! Konopne.cz. Zboží zasílejte obyčejnou poštou. Dobírkový balík nebude převzán.

Standartní reklamace nekvalitního a nebo poškozeného zboží

Reklamovat je možné pouze zakoupené a zaplacené zboží od Konopne.cz. Zboží zákazník zašle na adresu odesílatele svého balíku spolu s kopií dodacího listu a stručným popisem závady. Reklamace bude vybavena v souladu s platným Obchodním zákoníkem. Konopne.cz je povinné vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů.

Stížnost na přepravce zboží

V řídkých případech se stává, že dojde k poškození zboží důsledkem zlého zacházení doručovatelem. Pokud se doručovatel pokusí doručit poškozené, nekompletní zboží nebo obal, zákazník může takové zboží odmítnout převzít. V případě převzetí doporučujeme zásilku před doručovatelem otevřít, pečlivě přezkoumat a sepsat zápis o škodě. Takový zápis je doručovatel povinen podepsat.
Pokud máte podezření, že došlo k poškození zboží během přepravy, ihned nás prosím kontaktujte.